Underbara dagar ☀️

Tiden bara rinner iväg och jag missar helt bloggen, instagram är mest uppdaterad @saramaansson & @fransarbysm 👏

Försöker bli bättre men lovar inget 😂
Värmen har varit här, 29 grader i huset och vi har mest jäst och svettats.
Jack har haft ont o tänderna så hans mun har varit en fontän av dreggel.
Stackaren.. 😔
Nattetid har han sovit men oroligt, jag hör precis allt. Även när myrorna bygger bo 12 mil ifrån.
Har gått och servat Jack med nappen, nya sovställningar o s v för så god natts sömn som möjligt. ☺️ värre för mig! 😂
Jag däremot har gått på reserv dunken ett bra tag nu. 😅
Zombie Sara, men jag kämpar på.

Midsommar föll allt dock,trött, migrän, kramper i magen och allmänt nedstämd.
Men sådana dagar måste få finnas. 👏 Är riktigt dålig på att visa hur jag mår med alla hormoner som ännu ska ut och en hel kropp invärtes håller på att möbleras om. Istället sluter jag mig och biter ihop, blir mest bitter och gömmer mig för att andra ska slippa uppleva mig just då 😂

Lägger all energi på Jack, hunden & huset istället som ger mig ny energi genom skratt och annat att tänka på 😀
Livet som mamma antar jag? 😏

Snart dags för lite fransjobb 👏

Kommentera här: