Mina l a s t e r

▪️ u t m a n i n g • av @katjaziden på instagram - mina laster 🙈 ▪️
___________________________________________
Min första & största last är kaffe.. varför nöja sig med 2 koppar när man kan dricka 7-8 om dagen? Ger mig inga kickar men lugnar koffeinkärringarna i huvudet för en stund! ☕️
_________________
Andra är att planera.. gillar att fundera hur jag kan lägga upp dagen för att få så mycket som möjligt gjort & gärna lite till men ibland överdriver jag på tok för mycket & planerar in när diskhandduken ska bytas. 🗓
_____________________
Tredje är städa.. kan städa hela dagen, plocka undan & ställa tillbaka. Jack får knappt ha sina leksaker framme innan jag omedvetet lägger dem på sin plats. Hunden leksaker har såklart också småkorgar här & var! Konstigt att J springer runt med trasa & skriker "stäääda" här hemma.. 🙄 _____________________________________________ 
Har säkert ännu mer i bagaget men de försöker jag fortfarande förneka! 😂 

Kommentera här: