Whiplash skada

Idag fick jag nog & ringde vårdcentralen

Jag har svårt att tänka klart & ta beslut. 
Värre än någonsin. 
Jag har huvudvärk, som varat i 3 veckor. 
Nackvärken är ännu värre. 

Nu trodde de whiplash & högsta dos av smärtillande tills jag fått tid hos sjukgymnasten. 
Bara att kämpa på.. 

Har även ringt till försäkringsbolaget om att ingen ännu ringt upp mig angående min personskada.. 
de hade såklart missat att skriva in de! 
Trots att jag ringt mer än 5 gånger dit & pratat.. 

De bad såklart om ursäkt, alla kan göra fel. 
Såklart! 
Tycker jätte bra annars om försäkringsbolaget, så håller tummarna att de tar kontakt med mig fort. 

Skönt att få det ur vägen även om det kändes tungt att göra vad de tror är orsaken till smärtan. 💔

Men det finns de som har det värre, & man ska inte klaga 💋


Kommentera här: