För fort!

Igår gick tiden för fort igen

Det gör den ofta tycker jag. 
Går upp tidigt för att få ut så mycket som möjligt. 
Kan inte förstå de som sover hela dagarna, utan anledning då såklart! 

Efter frukost ville J bara mysa & bli buren. 
Tror värmen tar rätt hårt på honom, han känns lättirriterad & verkar besvärad av de. 
Han har ingen feber så borde inte vara något annat. 
Han är röd i tandköttet så tror det är munnen som spökar. 
Men tänkte att blir det inte bättre så får jag ringa BVC & kolla vad de tycker. 
Man är så rädd om honom såklart, han är mitt allt ❤️👶🏻

Mamma kom en runda efter jobbet på kaffe, sen har jag mest varit med lillfisen fram tills jag skulle jobba en liten runda. Tur man gillar sina jobb 👏✨ 

Klippte gräset & gick en runda med hunden i skogen. 🌿
Skönt att få röra sig & bara få släppa allt. 
Tusen tankar snurrar runt i Hjärnkontoret som vanligt. 
Känner mig riktigt nere.. 😒
Måste ta mig upp igen! 


Kommentera här: