Så skönt!

Idag har jag provat att göra fransar med armen. 

Eller ja, jag provade att jobba igår. 
Tänkte att det är ett lugnt arbete, mest att vara som stöd. Vilket det är! 
Men kroppen såg det som ett riktigt tungt pass.. 

Åkte in med en ryckig buss, illa mående & de starka dofterna på bussen är ingen höjdare.. 
väl inne skulle jag först göra lung test för att få vara godkänd av läkare för att jobba som Fransstylist, bättre än väntat vilket är skönt! 
Men bara att andas ut var en kamp kan jag säga när musklerna inte är ok! 

Kände att kroppen inte ville som jag ville när jag gick & min höft hoppade ur led & sedan tillbaka igen. 🙈
Gammal kärring eller vadå?!
Hade stora problem med foglossning under graviditeten & kan säga att jag även har det nu efter olyckan.
Och Huvudvärken är med kvar, svårt att titta när det är ljust. 😎

Men efter att ha gått lite på jobbet & när jag var på väg hem fick jag extrem smärta i ben & armen. 
Armen blev röd & började sticka/domna av. 
Tänkte sen att det kanske kan ha med att göra att de stack mig i armen & satte kontrast där i. 
Så kanske de känns av när man över arbetar den.
Fruktansvärt läskigt. 
Kunde inte sova, vilket jag inte gjort sen i onsdes, så fick ta smärtstillande för att lyckas somna till. ✨

Idag har varit okej, ännu öm & har ont me armen känns lite bättre även om det känns mycket ändå. 
Har provat att jobba lite med fransar & det var ok under tiden men nu efter så känns det.. 😒
Men så envis som jag är så måste man jobba! 

Haft en övertrött kille som var lite arg/ledsen/trött nu ikväll så mycket bära, men han förstår ju såklart inte riktigt. ❤️
Så det är bara att göra det 😅

Fick precis reda på att försäkringen är klar! 
Behöver inte betala någon, vad det nu än är mer bilen. Så nu väntar jag bara på svar hur de tänker göra med den. 😭🚙
Väntan är såå lång 💔

Har i alla fall fått hem en lånebil, vilket är så skönt. 
Om något skulle hända. ❤️


Kommentera här: