F r e d a g

.. som sagt 😍


Idag har vi varit ute & gått, jag har jobbar, både med mitt egna företag som Fransstylist & med foto som ska lämnas in till Gulliver. 🙌📸

Tog öven kontakt med samsung, angående min kamera som inte är sig själv, provat att göra återställning o s v men inget funkar. 
Kan säga att servicen där var.. ja jo. Ingen höjdare. 
Fick som svar att jag skulle besöka närmsta service verkstad, vilket blir växjö ca 20 mil för mig dit & hem, för att lämna in en kamera.. 
( är så att jag har köpt den via Siba som idag är nerlagt ) 
Som svar från en som jobbar på samsung var "du får se det som ett äventyr." 
Fick sen som svar att man kunde ringa och få en deal om att få skicka dit produkten som för mig känns mer rimligt. 
Men han var självklart tvungen att lägga till: "alla kan ju inte bo i stockholm, så är det ju." 
Jisses.. ville dem att jag skulle lämna den i Stockholm? 
Ta en weekend ihop med en trasig samsung kamera, spa upplevelse med en tre rätters? 
Härligt! 
Den är redan bokad!! 

Kollade upp var siba tog vägen via Google, och ser att Netonnet har slagit sig samman med siba, och ringer dit. 
Får en kanon service som säger att jag kan lämna in den i Kristianstad. 
Lite mer rimligt! 

Dock lite ledsen över att jag inte behöver boka in det där äventyret till samsung.. 🙄

Nog om det!
Skickade iväg bilderna, rensade min gamla kamera på alla bilder, beställde presenter till pappa som snart fyller år, laddar det nya kamera batteriet, käkat tacos & haft det allmänt bra! 

Just det, köpte ett nytt damsugarmunstycke med på Netonnet
Det är en dröööm att dammsuga nu 😂😍


Kommentera här: