G o d • m o r g o n

Igår var det ett riktig tråkigt väder här, 5 min sol, 5 min regn, & så var det i princip hela dagen. 😓

Det gick verkligen inte att göra något. 😂
Men vi trotsade vädret & gick en liten rund på eftermiddagen, hunden måste ha sin motion såklart 🙌🌧
Jobbade lite igår & redigerade klart lite bilder som ska skickas till Gulliver 😍📸

Min kamera la av i tisdes & jag blev så pass frustrerad att jag blev tvungen att köpa en ny i onsdes 😂📸
Blev en spontan shopping, så råkade köp med ett extra objektiv! 🙈
Känner att jag börjat ta upp mitt gamla foto intresse! 😅

Får se om jag behåller den eller byter till någon annan, 30 dagars öppet köp är ju kanon på Netonnet 😍👏
Så man faktiskt hinner att klämma på produkten! 

Var på Elgiganten med, men deras service är inte den bästa, vilket gör att man hellre går till en annan butik 🙈 

Men.. idag är det fredag, börjar med kund efter frukosten! 😍👏


Kommentera här: