H ö s t b l o m m o r

Är nu äntligen planterade😍👏

Så roligt det är att få vara kreativ även bland blommorna. 
Hade pengar växt på träd så hade man köpt massor! 🌸
Och härligt att komma hem till! 😍🙌

Idag har jag varit ute & gått, lagat mat, jobbat & handlat mat på Willys
Vilken personal idag! 
Hon i kassan frågar om det är svenska tomater & jag svarar ja. 😀
Kom då på att jag glömt att ta lappar på alla grönsaker/frukter. 
Ber om ursäkt för misstaget 🙈

Börjar sen packa mina varor när hon tittar på mig. 
- var de inte 50:- rabatt på blöjorna?! Har du kupong. 
- åh nej de har jag helt missat, det har jag inte! 
- kom här så fixar jag. 
Och ger mig 50:-. ✨
Jag blev helt chockad. Har aldrig hänt innan. 
Men så glad man kan bli av en sådan liten sak som 50:- 🙈😍
Eller egentligen inte pengarna, utan vänligheten & servicen 👌👌


Kommentera här: