Mitt hjärta 🙌❤️

En ledig dag, så skönt! 😍


Efter frukosten tog vi en långpromenad med hunden. 🙌
Så skönt det är ute nu, det känns verkligen så friskt ute. 
Jag har fått sådan energi i kroppen, vilket är längesen. 
Dock är nacken ännu ett stort problem & värker bara mer & mer. 
Armarna börjar domna mer & mer. 
Men vad gör det när energin är på topp 😍👏

Har fotat lite idag medans lilleman sov, drack kallt kaffe ☕️, har blivit standard här hemma sen man fick barn! 😂
Är det inte för att man inte hinner när de är vakna så glömmer man bort de när de sover för man gör allt som man INTE hinner när de är vakna 🙌😂
Dagens i-landsproblem 🙈😂

Har även varit ute & gått en runda till på eftermiddagen med J bara, tanken var att ta lite kort på honom men.. kameran var helt svart idag!! 
Blir galen 🙈 måste ha en ny, gärna förra veckan! 📸
Har lika svårt att köpa ny kamera (bestämma mig) som att byta bil 😂 
Så svår man kan vara då!! 

Efter promenaden körde jag en runda till en av mina närmsta vänner, traggade & drack kaffe! 
Hon hade även varit så söt & gjort en kaka, hur go får man vara 😍☕️

Känner mig så nöjd med denna tisdag så kommer somna gott sen ✨


Kommentera här: