God ~ kväll

(null)
Idag har jag äntligen börjat att redigera lite av fotona för vår/sommar kollektionen till Gulliver . 
Alltså wow vilken utmaning! 🙈📸
Kommer självklart att lägga upp lite även på min instagram saramaansson men det mesta kommer upp på gullivershoes 😍👌

Innan redigeringen så lämnade jag J på förskolan & tog upp en fråga som jag funderat på sen han började där. 
Tänker lägga upp ett inlägg om det imorgon. 
Det är alltid känsligt när något gäller ens barn & hur andra jobbar. 
Vill inte peka finger, alla gör vi olika. 
Men detta blev känsligt för mig! 

Annars har jag mest jobbat idag, både med foto, mitt företag & ledsagning. Sen hemma med, da da da dam: titeln : hushållerska

Efter att ha kämpat hela veckan på att gå upp innan tuppen ens har lagt sig så ska jag verkligen.. försöka somna innan tio. (Lär aldrig hända) 
För imorgon är det f r e d a g 😍👏
Tänk att en hel vecka har gått?! 
Får nog börja fundera på att spara extra till pensionen! 

Kommentera här: