Snart ~ f r e d a g 😍👋🏼

(null)

(null)




God kväll! 
Äntligen kommit hem för att lägga mig lite på soffan. 

Denna dagen började med en Jack som ville gå till förskola, så skönt! igår var han väldigt ledsen nämnligen, mycket meningar som "vill inte gå ut, vill inte gå in, vill inte åka bil, vill åka mer bil, vill inte dagis, vill inte hem från dagis" o s v.. 😅

Man får försöka att "-nae jag tror inte att du kan ta på dig dina skor!" 
Jack tar på dem.. 
"- men WOW!! Vad duktigt du är, men du kan inte åka bilen!"
Jack åker bilen 😏

Men idag var det glatt in i bilen, träffa sin kompis W sa han! Väl utanför förskolan så springer alla barnen till rutan & vinkar på oss så välkomnande! 👋🏼
Vi vinkar tillbaka & jag är lite extra entusiastisk  för att visa hur glad jag blir för att få komma dit 😂👋🏼
Jack hänger på 👋🏼👋🏼👋🏼👋🏼
Sen var det bara att gå in till polarna & "-mamma kommer snart, hej då!" 😍🙌

När jag skulle hämta sen så ville han stanna & visa mig lite saker & gärna va där lite till. 
Det värmer så gott ❤️

Jag mår ärligt talat inte så bra när jag lämnar det finaste jag har i någon annans händer, hur bra än pedagogerna är, så finns min rädsla där att de kanske inte kan ha koll exakt hela tiden på alla barn. Att inte uppsynen räcker till eller att jag inte finns på plats när han är ledsen & kan trösta honom. 
Men att lämning & hämtningen känns bra, & bra samtal med pedagogerna när man hämtar gör det något lugnare ❤️

God natt ✨

Kommentera här: