Dålig dag

Idag har varit en riktigt jobbig dag. 

Man måste få ha sådana dagar. 
Men när man vet att någon annan orsakat det genom att vara ouppmärksam så känner man lite bitterhet. 
Även om det säkert var en olycka. 

Idag kunde jag inte sitta ner & äta frukost med min son. 
Fick kraftig värk i höfterna som strålande ner mot rumpan/låren. 
Jag stod upp & matade honom. 

Huvudvärken har blivit ännu värre & jag känner hur det dunkar & är riktigt yr. 

Nacken stramar, sticker & domnar av. 
Det strålar även från nacken till huvudet & ner mellan skulderblad/axlar. 

Kan inte gå för långt utan att benen domnar, eller använda armarna för mycket utan att de beter sig likadant.

Vill bara att detta ska vara över så jag kan bära min son precis som innan & vara den pigga mamman.. 

Nu när jag har svårt att sova om nätterna så gå energin ner i botten 😓

Toppen på i:et är att jag börjar få feber.. 

Sådan otur man kan ha! 🙄😴

Nu ska jag vrida mig tusen gånger i sängen tills jag denna bitterf..ttan somnar 😓

Kommentera här: