Söndriga glasögon

(null)
Jack började morgonen med att slita av mig glasögonen, och bände ut bågarna. 
Det kom ett förskräckt nej från min sida & han blev ännu mer uppspelt & drog lite extra. 
Bågen hamnade lååångt utanför örat & de gick inte att ens ha dem på sig 🙈😂
Jahopp, kunde bara bli bättre nu tänkte jag. 
Försökte att prata med Jack om vad som hände & varför jag blev ledsen. 
Man måste vara försiktig. 

Efter en promenad med hunden så tog vi oss till affären, blev sugen på köttfärssås med rivna morötter & fiberpasta så det var bara att köra ner! 😍
Jack hjälpte mig att köra korgen & lägga ner varorna. Även om han är lite väl hårdhänt ibland 🙈
Han fick hålla i en ekologisk tomatpuré & den höll han med livet. 😂
Vägrade att släppa den! 
Tyckte även att han skulle ha med korgen hem, drog i den & protesterade "-jooo" när jag sa nej, den ska stanna här. 
2 års trots? Börjar den nu kanske? 🤔
T o m mannen bakom " tror det är affärens."
Jack tittade på honom, jag tänkte, kanske att han släpper korgen nu. 
Men direkt när han tittade bort så började Jack kuta med korgen! 😂😂
Jag stoppade såklart honom, och bad han hjälpa mig att packa & det gjorde han så glatt! 
Tack & lov så man slapp skrikfesten 😂🙌

Väl hemma kokade vi köttfärssås & Jack slängde i sig all mat "-mer!" 
Frågade strax igen & då var han plötsligt mätt 😂

Somnade direkt efter så tror den där trippen & lunchen fick han till att bli ganska trött 🙈

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe, titta på glasögonen & se om man kan lämna in dem & bara ta de lugnt. Ska jobba i eftermiddag ☕️😘


Kommentera här: