H y s t e r i s k!!

Dagen började lugnt, åt frukost, promenad & lite lek. 

Sen gjorde jag pannkakor till lunch. 
Efteråt så vilade Jack till en runda. 

När han väl vaknade så ville han åka bil. 
Han har börjat tycka att det är superskoj igen. 
Vilket känns så skönt! 😍
Så bestämde mig för att köra ner till posten & hämta paket! 
Vände vid lekplatsen för att ställa mig rätt utanför. 
Jack råkade se gungorna & blev helt hysterisk i bilen 🙈
" gunga gunga gunga "

Skulle ha besök vid 15 & klockan var 14:30. 
Men tänkte att en liten runda hinner vi! 

Att bara få in honom i bilen igen för att köra ner till lekplatsen tog sin lilla tid! 
Han ville så gärna gå ner, men man får bara stå där utanför en kortstund så jag var tvungen att flytta på bilen! 
Tillslut gav han med sig 😅

Väl på lekplatsen ville han bara känna i grusen, inte alls gunga! 😂🙌
Det började ösregna, men Jack vägrade lämna lekplatsen trots mutande med macka & frukt när vi kom hem 🙈
När vi tillslut började gå några steg mot bilen så vände det tvärt & han skulle minsann gunga.. i regnet! 🛁

Han blev plötsligt sådär super lycklig & skrattade loss i gungan. 
Inte kan man ta ifrån honom något sånt! 
Jag puttade på & han tjoade av lycka 😍👏
Det slutade tack & lov att regna rätt fort så vi slapp att bli helt dygnsura! 
En lycklig Jack gick mot bilen & en lika lycklig mamma ❤️
Han hittade en pinne på vägen som bestämt skulle åka i bilen hem, självklart! 

 Väl hemma så kom en underbar vän som hade bullar med sig, jag bjöd på kaffe & Jack bjöd på bankarfest (bankade med gummihammare under bordet, bygga är livet!) 

En helt underbar tisdag helt enkelt! ❤️


Kommentera här: