L ö r d a g

Igår vad det fullt ös som vanligt för mig 😍

Men tycker det är ganska roligt faktiskt! 🙈

Förmiddagen var vi ute & gick en långrunda jag & J. Det var så härligt väder 😍🙌🍂
Efter promenaden åt vi lite lunch & sen vilade J en runda. 
Då kom en vän & hennes son på besök 😍
Så go han är! 
Tog lite kort när han ändå var här ☺️

Efter det så körde jag ut till mamma, Jack ville gå i skogen så vi gick i 2h & letade halv hjärtat efter svamp! 😂
Jack tog påsen & la kottar & stenar i. 
Även en & annan pinne stoppades ner. 
När vi väl kom hem så var påsen helt sönder 😂😂🙌
Men det är så skönt att vara ute nu 😀
Passade även på att ta lite kort på J, han hade såklart på sin sina lite högre vattentäta Gulliverskor, som är helt perfekta i detta blöt vädret 👌

När vi kom hem, så blev det lite mat, mys, välling & sen sängen. 
Trodde jag! 
J var helt toppad av övertrötthet & jag var helt Done av friskluften 😂😂
Ingen bra kombo alls! 
2 1/2h tog nattningen igår, när han väl la sig för att slappna av tog det inte ens en sekund alltså! 
Hur svårt kan det vara att slappna av, (säger jag som är som en Duracell 24/7) 🙈😅

Idag har dagen varit även denna fullt ös.. 🙄
Vem lär sig av sina misstag liksom? En myt helt enkelt 😂

Började dagen med en promenad med vagn & hund, gick in & lämnade hunden & vi fortsatte att vara ute & leka. 
Åkte sen till affären för att handla, fixade lunch & Jack vilade direkt efter. 
Jag passade på att tvätta, sätta igång elden & dricka en kopp kaffe. 
Även redigera några bilder & skicka iväg ett mail. 

När Jack väl vaknade så gick vi ut, igen efter mellanmål. 
Ner till ankorna & matade dem, sen gunga. 
Vi var ute fram tills 17:30 😍
Slängde in lite ved, välling & nu sover han för natten😍🙌

Nu är det min tid att äta lite & något gott..
Jag förtjänar något gott idag 😂🙌




Kommentera här: