F o t o g r a f e r i n g

(null)

{ sponsrat inlägg från lager 157 } 

Idag såg jag i appen att solen skulle titta fram lite på förmiddagen 😍🙌

Frågade Jack snällt efter att ha käkat gofrulle ihop om han ville ställ upp som modell
"-ja
Yes tänkte jag & fram med kläderna 😍👌
Förra veckan fick vi hem ett härligt paket med vårnyheter från lager 157 ~ så mycket fint!! 

Här på bilden visar Jack glatt upp sin nya bomber jacka med riktigt snyggt foder inuti 😍 
Sen tröjan under är den gråa Vilgot
Kommer fler bilder på hur den ser ut såklart 😍🙌
Och de slitna jeansen är Morris! 👌📸

Så roligt det är att fotografera barn! De har så mycket uttryck & personlighet. Ännu inte förstörda av samhällets ideal. 🤔
Jack var helt överlycklig idag med att fotografera & det är såå roligt att fota honom nu när man kan busa loss samtidigt! 
Vi stollar oss riktigt när vi är ute & går! 
Vi skrattade & busade fram tills..... 

... Jack klev & dansade i världens hundbajs
Inte ok!! 
Han bara "- mamma hund bajs med majs" 🐕
Spanade in den utsmetade sörjan & jovisst. 
Hunden hade nog fått majs dagen innan! 
Konstigt nog nu när jag tänker efter.. 
så kokade jag majs till middag med! 😂

Vi provade även lite inomhus men då var energin som bortblåst för Jack & det blev dags för lunch vila. 

Dags att försöka vila snart efter att jag fixat klart lite bilder 📸

God natt 

Kommentera här: