Få tillbaka pengar på dina tråkiga köp från apoteket?

Det går! 
Har ni provat refunder? 

OBS ingen REKLAM! 
Återbäring på varje köp, de har kampanjer med jämna mellanrum som gör att återbäringen är högre! Sååå bra! 

Jag köpte mycket av julklapparna där igenom & skramlade ihop hela 300:- som går tillbaka. 
Perfekt nu när lite vårnyheter ska inhandlas 😍🙌☀️

Jag köper bland annat från apotekhjärtat, via refunder som gör att jag får återbäring på köper av t ex alvedon & kräm. 
Passar även på att köpa mitt smink Idun i samma butik för att få extra, pst.. 3 för 2 just nu på Idun där inne & 20% på hela köpet 😍👏
Inte bara jag som gillar en bra deal på deal va? 🙈
Åh just det! Får även poäng på ICA kortet i och med apotek hjärtat ingår i ICA 👌

Önskar ni fler exempel på butiker? 
Som återbäring från: 
  • Lindex
  • Gina tricot
  • Jotex
  • Ellos
  • Zalando
  • Cubus
  • Babyshop 

Här är länken till refunder. 
Enkel registrering & helt gratis! 😍👏
r e f u n d e r


(null)




Kommentera här: